Gotowanie,  Lifestyle,  Zdrowie

Owsianka – śniadanie Mistrzów

 

Owsianka to pyszne, zdrowe i szybkie śniadanie. Można ją urozmaicać za każdym razem wybierając inne dodatki, dzięki czemu nam się nie znudzi. Feel free! 😃

Składniki na 1 porcję:

  • 5 łyżek płatków owsianych błyskawicznych
  • szklanka mleka lub napoju sojowego, kokosowego czy migdałowego (200-250ml, zależy, czy woli się bardziej gęste czy bardziej rzadkie)
  • łyżka syropu klonowego (można też zastąpić miodem albo całkiem zrezygnować)
  • dodatki w zależności od preferencji, mogą to być owoce, orzechy czy trochę kakao

Sposób przygotowania:

Do garnka wlewam mleko, dodaję płatki owsiane i podgrzewam aż do zagotowania. Wyłączam kuchenkę, ale garnek zostawiam, czasem mieszam. Po ok. 5 minutach, gdy owsianka zrobi się bardziej gęsta, dodaję syrop klonowy. A dalej postępuję w zależności od wybranych dodatków. Jeśli jest to kakao albo mrożone owoce, wtedy też warto je dodać do gorącej owsianki, jeszcze w garnku, zamieszać i chwilę odczekać. W przypadku świeżych owoców oraz orzechów – najlepiej je ułożyć już na przełożonej do miseczki owsiance.

Smacznego! 😘

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.